vars for glädjen?

Nu är det mycket på gång. Jag har fått en knöl på halsen som läkarna inte vet vad det är. Sen så har jag drabbats av tandvärken från helvetet. Har knappt sovit nått inatt, och inte ätit nått sen middagen igår eftersom att det är när jag äter jag får ont:(

Ska till tandläkaren nu klockan 12 och se vad det är för fel. Hoppas dom hittar nått, annars vet jag inte vad jag tar mig till. För ska jag stå ut med tandvärken jag hade inatt en natt till så kommer jag bli galen!

Bara massa dåligt nu. Jobbar i helgen också, så det känns verkligen piss.. Saknar min familj som är bortresta, varför ska dom bort då man behöver dom som mest???

Hoppas ni får en bra dag iallfall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0