Big Brother deltagarna..

Fick en fråga om vem som är min favorit i Big Brother, så jag har har skrivit lite om vad jag tycker om alla deltagarna:)

Amandus - En ganska rolig kille som bjuder på sig själv. Kan dock vara ganska jobbig ibland då han tjatar på alla
och då han ska tävla.




Annika - Supersöt tjej med härlig personlighet. Skulle lätt kunna tänka mig att hänga med henne på fritiden. Stör mig dock lite på att hon ska spela så svårfångad mot Marcello hela tiden. Och att hon alltid ska hålla koll på honom, som om dom var ihop.



Camilla - Vet inte riktigt vad jag tycker om henne. Kan inte riktigt placera henne i vad hon är för människa, men det verkar som att hon håller tillbaka lite. Hon är även lite tråkig, skulle vilja se en galnare sida av henne. Sen måste jag bara få tillägga att smink gör mirakel i hennes fall haha.. nu var jag elak.



Hanna J - Hon är en sån som jag börjar tycka om mer och mer. Ibörjan var jag typ äcklad på henne när hon alltid stod naken och smörjde in sig. Men nu tycker jag att hon alltmer börjar visa en ödmjuk och omtänksam sida. Gillas! Hon får dock släppa loss lite mer hehe.



Hanna R - Fett jobbig tjej. Hatar att hon alltid ska beåka med folk och anklaga folk för saker och ting.
Hon kan dock ha en ganska skön humor ibland..



Jimmie - Tråkig som fan. Hans bus suger och han tror typ att han är smartast i världen.



Joe - Han är jätterolig då han pratar. Lite smått retard, men ändå rätt smart. Stör mig dock på att han är en fegis
och att han alltid ska säga "du är en sån tjej som jag skulle kunna gifta mig med"




Lars - Konstig kille det dära. Förstår mig inte på honom så han får gärna åka ut.



Marcell - ibörjan ogillade jag Marcell för att han alltid bråkade med Hannah W. Nu har han lungnat ner sig lite och blivit snällare. Kan dock inte tänka mig han som lärarare åt adhd barn..



Marcello - Jag tycker att han verkar vara en falsk kille. Han fjäskar och tofflar för Annika och är helt annars när han inte är med henne. En typisk otrohetskille. Dessutom så är han våldsam.



Sipan - Omogen kille som driver med alla hela tiden. Ibland är det ganska kul, men det kan bli för mycket.



Tenny - Min favorit!! Han är rolig att se på och har ett härligt skratt och fin personlighet. Vinnaren av BB 2012 helt klart!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0