My thoughts...

FAVORIT:

färg? Har flera favoritfärger, men rosa och orange är nog de jag gillar allra mest!

mat? hmm.. antingen pappas kyckling med ris och tzatsiki eller Krisses fläskkotletter i stark sås med klyftpotatis och morötter

butik?

klädesplagg? Just nu min röda nya kavaj


parfym? De jag använder mig av just nu! Daisy och Viva la Juicy



sminkmärke? Oj, den var svår.. Använder mig av alla möjliga olika märken men maybelline har många bra produkter!

person? Haha den var ännu svårare. Hela min familj är mina favoriter, men Robin är ju min soulmate så det får bli han



elektronisk pryl? Önskar att jag kunde skriva "min superdyra och supersnygga Iphone" men nej gott folk, jag äger tyvärr ingen sådan. Min bärbara dator kan jag inte heller skriva eftersom den är ihoptejpad efter en olycka som jag orsakade hehe. Så det får bli vår gigantiska tv!

tvprogram? bb och topmodel såklart


låt? Just nu äre Somebody that I use to know med Gotye & Kimbra & Some die young med Laleh

ANTINGEN ELLER:

Vara med i Big brother/Gå på stan i endast underkläder



Äta en rå köttbit/klippa av mig håret



Göra en bröstförstorning/Göra en bröstförminskning



Sova med smink i ett år/Inte få sminka sig på ett år





Kommentarer
Postat av: J

Vem är din favorit i årets BB? :)

2012-03-20 @ 01:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0