I love you mr sunshine!

Hej.

Idag vaknade jag upp i ett kaos. Vi ska byta golv i vardagsrummet så vi har tömt det på möbler och lagt dem i alla andra rum, b la sovrummet vilket är väldigt frustrerande då det blir så trångt och stökigt! 

Just nu har psykologi och ska egentligen skriva om stress och utbrändhet, men det är mycket roligare att vara inne på facebook, läsa bloggar och blogga så jag gör det istället, smart va:)? 

Ikväll ska jag äta ute på nån fin resturang med släkten för att fira mormor som fyller år! Ska bli mycket gott, tror jag hehe. Medan jag glassar på resturangen så ska min man och hans morfar lägga det nya fina golvet. Sydeuropeiskt ekgolv, om någon undrar haha! Vill förövrigt bara tillägga att livet känns ovanligt bra just nu. Solen skiner, jag kan ha min vårjacka, det är helg snart & sist men inte minst: LÖNING PÅ FREDAG:D!



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0