Bra update, tjejen!

tjaaaa!

har inte uppdaterat på typ 100 dar känns det som.. men nu är jag fit for fight för att blogga igen ;) Sa att jag skulle lägga in bilder från julafton, men det känns som lite onödigt.. vill helst bara skriva om sånt som händer nu istället för att blicka tillbaka så mycket. Men jag hade iallafall en jättemysig julafton med min familj och en kung nyårs med mina vänner=)

Idag har jag varit i skolan, två lektioner endast (standard alltså!) Mitt schema för vårterminen är tamefan det bästa jag någonsin haft, antingen har jag jättelåååång sovmorgon eller så slutar jag tidigt=)


Är förestesten minst sagt lite sugen på att beställa detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0