tips tips



Tänka bara tipsa om en SVINBRA foundation från VICHY. Den luktar gott & den täcker bra. Men det bästa är att den är bra & skonsam för huden då den inte täpper igen porerna. Jag provade den här foundationen för första gången då jag gick i 8an och hade som mest finnar. Huden blev mycket bättre, och det kändes som att foundationen torkade ut finnarna. Tyvärr så var den alldeles för dyr för min ekonomi (ca 179:-) så jag återgick till min äckliga h&m foundation haha.. Men nu har jag några år senare köpt den igen och blivit påmind om hur himla bra den är!!

Det finns även ansiktistvätt, dagkräm och nattkräm i samma märke. Dom kostra ju lite mer än många andra produkter men det är värt det eftersom att huden verkligen blir bättre. Serien rekomenderas till de med fet & finning/knottrig hy eller acne. Finns att köpa på apotek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0