Sno min bal look!

Som dom flesta av mina vänner redan vet så ska jag inte gå balen. Men jag tycker det är så himla roligt att kolla runt på olika balklänningar på internet, så jag har satt ihop en "look" som jag troligtvis hade haft om jag skulle på balen. Ni får gärna låta er inspireras och "sno stilen" hehe!


Klänningen kommer från dressilyme.com och är super fin tycker jag! fräsch färg, stilren och fin detalj runt midjan. Tycker det är supersnyggt med slarviga frisyrer till en lite mer uppklädd look. För att få en modern känsla så kan man ha halsring, i detta fall guld. Men silver funkar också. Röda naglar till detta blir perfa. Våga använda färg! Man måste inte ha fransk manikyr för att känna sig fin. Om man är riktigt modig så kan man köra på nån färgglad clutch väska till detta, typ orange. Klackar är ett måste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte gå på balen?

2012-03-01 @ 15:15:32
Postat av: Nazanin

1. onödigt dyrt enligt mig

2. hatar att "visa upp mig" och när folk stirrar på mig

3. Min pojkvän vill absolut inte gå, och inte nån nära kompis heller



= ett fett nej hehe=)!

2012-03-08 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0