Konsten att drömma sig bort....

Hejhej! Idag är det en måndag i mängden. Det snöar ute och jag ligger i soffan och fryser. Drömmer mig bort till varmare tider, allt är så härligt då. Har gjort ett litet kolage med sommarbilder så att även ni får drömma er bort!


* När sommaren kommer åker grillen fram och var man än går så kan man känna doften av nygrillat!
* Har man inget att göra en sommarkväll eller dag så tar man med sig spöet (och pojkvännen) och sätter sig på en brygga eller i en båt och fiskar. Man blir så otroligt avslappnad.
* Finns det något godare än en stor färsk jordgubbe? Nej tror inte det..
* Hur mysigt är det inte att sitta på nått fint ställe med en vän och ha picknick i solen?
* Eller typ göra en spännade roadtrip med många pauser!
* Men att ligga på stranden och steka klår allt!!
* Sen ta många nattdop mitt i natten..
* Festivaler, inte minst Stadsfesten är en av sommarens höjdpunkter. Älskar att sitta/dansa i öltälten, åka karuseller, lyssna på artister och äta langos!
* Spela minigolf är en favoritaktivitet på  sommaren:)

Åh vad man längtar till allt detta! Men det bästa är ju att jag tar studenten också! Hoppas ni också känner er taggade, för snart är sommaren här! Även fast det är svårt att föreställa sig det nu hehe..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0