"skitkul"

Hej på er! Gårkvällen började bra med ölspel & annat roligt. Tyvärr var det fullt inne på Mollys så vi kom inte in. Då for vi först på Calles istället & sen till Olles.
Man kan säga att jag har haft roligare i mina dagar. Jag var sugen på att dansa, det var liksom det ända jag hade i huvudet. Sen så var det väldigt mycket folk på Olles också och alla bord var upptagna så det blev att stå vid baren och bara minga! Efter ett tag tröttnade vi och ringde skjuts hem.
En rätt lam kväll enligt mig. Ikväll kanske vi får revanch. Det är inte säkert att vi ska festa än, men kanske (förmodligen) blir det så. Jag menar, vad ska man annars göra en lördagkväll i skell?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0