MY FAVORITES

 



1. Rosie, en typ av rosévin. Smakar skit utan utblandning. Jag brukar blanda med fanta och då blir det genast mycket godare.

2. Absolut vodka, en klassiker! Blanda med valfri läsk, och lägg i frysta bär. Lovar att det blir gott!

3. Cid smile, en cider som varken är för söt eller för sur.

4. Red gold, ett smultronvin som är väldigt sött. Blanda med sprite!

5. Tequila rose, min favorit! blanda med mjölk och det blir exakt som en jordgubsmilkshake, fast med alkohol i

6. Baqardi breezer, en lyxcider enligt mig. smakar gudomligt och är perfekt att dricka till mat.


Det märks att jag är på festhumör va?


Kommentarer
Postat av: Hemligt fan

Jag älskar din blogg Uppdatera oftare!!

2011-10-01 @ 20:49:54
URL: http://.lö

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0