Kämpar på

Hej på er! Sitter i en datasal och ska skriva lite på filosofi hemtentan. Pannkaka till lunch känns inte ok, eftersom det bara är deg och sylt som i princip bara är socker? GOTT. Dom kunde ju mer än gärna få slänga i lite bacon, så att de blev en saftig fläskpannkaka istället.

Ikväll har jag träning, och det känns väl lite sådär. Har inte tränat på jättelänge och min kondition är inte på topp, även fast jag dansat fyra timmar i veckan i någon månad.. Och inte röker jag, så vad kan min dåliga kondis bero på?

Har glömt att berätta att jag har börjat provjobba på Dallas! Har jobbat två gånger hitills och jag har redan lärt mig massor. Nästa vecka ska jag jobba typ varje dag. Förhoppningsvis får jag jobbet, så att jag kan tjäna lite pengar. Skulle vilja göra om badrummet och byta golv i sovrummet och då behövs mer än en inkomst, så jag håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0