Johan Alander - Punkt

Sitter här och lyssnar på Johan Alander - Punkt. Så jävla fin låt alltså! Har egentligen dans just nu, men jag kände att jag behövde vila istället då jag ska jobba till typ 12 på Folkparken ikväll.

Det är rätt mycket just nu. Igår efter skolan jobbade jag på Dallas och sen for jag hem och skrev på filosofi-hemtentan som ska vara inne idag. Men snart snart snart är det lov, och då äntligen ska äntligen jag leva.

Halloween snart och jag ska eventuellt vara polis, om inte dräkten jag ska beställa är ful på. Vi har iallafall börjat planera lite och det känns bra! Tror denna halloween kommer att bli den roligaste någonsin:) Men nu ska jag klä mig, gå till bussen och åka till skolan. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0