En såndär lista!


Vad gör du just nu?
Sitter och väntar på att Robin ska klä sig så att vi kan fara till pappa och äta.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag tror att jag är kvar här i Skellefteå, och förhoppningsvis jobbar jag!

Vad ångrar du, om något, i livet?
Ingenting typ.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Vanliga kläder, dunjacka, mössa, vantar och halsduk. Ska absolut inte frysa.

Vilka 3 saker är du beroende av?
Robin, datorn och chocklad.


Har du någon dold talang?
Tror inte det hehe.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen hängde jag på Olles och nästa helg ska jag jobba på folkparken!

Vad har du på dig just nu?
Jeans, stickad tröja och en halsduk.

Bästa skönhetsknep?
Tvätta bort sminket innan du lägger dig och använd inpackning någon gång i veckan.

Vilka är dina dagens planer?
Äta middag hos pappa!

Vad äter du helst inte?
Surströmming eller blodpudding

Nämn 3 kändisbloggar du besöker dagligen?
Läser mest mina vänners bloggar. Men Kenzas läser jag, om hon räknas som en kändis?

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Jag är i ett just nu som har varat i 4 och ett halvt.

Bästa staden/landet du besökt 
Italien var väldigt fint!

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Får höra att jag är lik Janet Leon jämt.


Tror du på Gud?
Både ja och nej! Vill göra det, men ibland är det svårt.

Vad är din största rädsla?
Att någon jag älskar ska dö.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Rökt en cigarett.


Var vill du bo i framtiden?
Nånstans där det är mycket snö! Typ Aspen om man får drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0