*30/4*

                          
Klockan 12 på dagen packade jag och min pojkvän ner cider/öl i påsar, letade fram solstolar och gick ner till Myrängen där omkring 20 personer höll hus. Killarna spelade brännboll medans jag och de andra tjejerna njöt i solen med en cider i handen. Musik spelades och hundar sprang omkring och jagade varandra, vi hade verkligen jätte mysigt! Efter några timmar på Myrängen begav sig alla hemåt för att ordna inför kvällen. Jag hoppade in i duschen och började fixa mig. Efter en beslutsångestattack bestämde jag mig för att ha på mig en vit spetsklänning, leggins och en kort jeansjacka.

Vid femtiden var det dags för grillning. Vi packade då åter ner några cider och öl i påsar + kött, potatissallad och vanlig sallad i påsar och gick ner till grillplatsen. Vid grillplatsen befann sig nästan alla som vi tidigare hade spelat brännboll med. Så det tog lite tid för alla att grilla sitt kött, men det gjorde inget. När vi hade ätit, druckit och skrattat en gick vi upp till Fredde och Jens som hade fest. Ibörjan var festen lite seg eftersom musiken inte riktigt var den bästa. Det var en kille som satt och höll i datorn och vägrade låta någon byta låt. Fast lite senare på kvällen så envisades jag om att få he på Jennifer Lopez - On The Floor och då var festen var igång!

Efter några timmar på festen i Skelleftehamn kände jag, Robin och några till att det var dags för att byta fest. Det var ju trots allt Valborg och det "kryllade" av fester. Så vi ringde efter skjuts och åkte till Örviken där en kompis till Robin hade fest. Det var väldigt mycket folk på festen, och det gick knappt att röra sig inne i huset så vi + några andra satt mestandels ute i deras inglasning där det var svalare och lugnare. Då och då gick dock jag och Jazz in och shakade loss på "dansgolvet" haha, det var riktigt roligt!
Vid 3-tiden var vi helt slut och bestämde oss för att ringa efter skjuts hem. När vi änltigen var hemma kröp vi ner i sängen och somnade dirket. Det var min Valborg det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0