For you

Vilken årstid är bäst? Sommar!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sol ute, städad lägenhet, ingen stress.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är social.
Vad är du bra på? prata haha..
Vem älskar du mest på denna jorden? Robin, mina föräldar & syskon, min släkt och mina vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon.



- 6 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Ingen vet allt, men Robin vet mest iaf!
Vem är den roligaste av dina vänner? Vet inte, men jossan har bäst humor iallafall..
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är fina på sitt sätt.
Vem är mest partyprisse? Jag själv, eller Jazz skulle jag tro!
Vem är den du helst har filmkväll med? Robin har väldigt bra filmsmak, så det är nog han.
Vem av dina vänner är elakast? Ingen.



- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Mamma tror jag.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jadå.
Vem är farligast i din familj? Pappa hehe.
Vem ser roligast ut i din familj? Pappa!
Vem är coolast? Pappa haha!
Har ni något husdjur? Min far har en fågel och that's it.
Mest gemensamt med? Min syrra skulle jag tro.
Underhållningen? Mamma när hon är på flummigt humör.
Sover du oftast med? Ingen i familjen haha.
Roligaste kvällen med familjen? Vet faktiskt inte....



- KÄRLEK
Är du kär just nu? Ja:)
Har du kysst någon idag? Ja, imorse.  
Har du ett förhållande? Yes.
Är du romantisk? Ibland.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? När jag var liten, ja.
Vem sov du senast bredvid? Robin.
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 21 kanske?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nepp
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Spelar ingen roll!


Kommentarer
Postat av: quicksale

Hej Nazanin!



Jag har skapat en ny blogg där jag lägger upp skor och kläder i bra skick!



Titta gärna in



Quicksale- put it on your checklist !

2011-06-20 @ 21:42:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0