Min helg

Hej på er mina fina!

Min helg har varit helt underbar, och jag vill inte att den ska ta slut. Men det kommer ju fler helger:)
På fredagen var vi somsagt hos robins föräldrar och käkade gomiddag. Det blev tyvärr ingen badtunna, men inte blev det några sura miner för det inte. Vi bastade och drack mintu + slush med Robins finska släktingar som var på besök. Och även fast jag inte förstod så mycket av det dem sa, så hade vi förjävla skoj:)!

På lördagen steg jag och Robin upp tidigt och gav oss ut på en joggingrunda i skogen. Efter det hämtade vi upp pappa och körde till solbacken och handlade lite smått och gott. Sen körde vi in till stan och käkade en kebab på torgen och jag passade på att gå in på Gina och köpa en tröja för mitt presentkort.
Efter den relativt korta vistelsen på stan åkte vi hem och lagade mat + fixade oss. Eller, Robin satt mest i soffan och chillade medans jag fixade mig hehe. Vid 8-tiden hämtade vi upp Mackan och drog till mammas lägenhet vid balderskolan och förfestade. Nina och Robert kom lite senare också så vi hade en jätte trevlig förfest med melodifestivalen och mammas gamla partyskivor. Vid 11-tiden traskade vi fulla och glada iväg till Mollys och där spenderade vi hela vår kväll. Vi drack, dansade, minglade och hade det jävligt kul. "Den bästa partynatten någonsin" enligt Robin, och jag är nästan beredd på att hålla med. Och nu i efterhand sitter vi och skrattar åt alla sjuka saker som hände där haha. När Mollys stängde drog vi på Subway och köpte en macka var, sen traskade vi hemåt och sov sött i mammas säng:)

Imorse när vi vaknade kände jag mig ganska bakis men lättade under dagen. Jag, mamma och Robin kollade reprisen av mello och skrattade åt de andra ländernas låtar. Riktigt flummiga var vi! Sen åkte jag och Robin och bowlade på bowlingkompaniet med karaten. Och givetvis kom jag 2a, hehe! Sen åkte vi hem till Skelleftehamn och sedan dess har vi bara legat här soffan och chillat. Just nu dricker vi hemmagjort jordgubsslush och äter lite snacks medans vi kollar på hockey. Finland mot Sverige. Robin hejar på Finland och jag på Sverige. Just nu leder Sverige men det kan vända fort då finnarna är sjukt duktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0