pyromaner..

Hej som de säkert redan vet så har det brunnit i ett omklädningsrum här på A-torpskolan. Några elever har självmant åkt till akuten efter att ha fått andningssvårigheter. Lärarna har sagt att alla asmatiker får fara hem, men jag som har astma har än så länge inte kännt av något, och jag har massor med skolarbeten att göra så jag stannar.
Nu har jag hål till tjugo över tolv så jag ska passa på att skriva klart arbete till textkommunikationen. Sen vid halv två har jag ett till hål på ca en timma och då ska jag läsa en bok som är till ett svenska arbete.
Efter skolan ska jag ut och springa i skogen med karaten, och jag är för ovanlighetens skull riktigt taggad. Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0