pull a trigger

Imorse när jag vaknade hörde jag att det regnade ute, och jag måste säga att det faktiskt var riktigt mysigt att ligga under tecket och bara mysa. Men lika mysigt var det inte när jag sen skulle gå till bussen. Mitt nyplattade hår blev förstört och jag var tvungen att sätta upp allt i en ful svans.

När jag kom till skolan fick jag veta att min lektion var inställd. Så just nu sitter jag i bibblan och försöker hitta på saker att fördriva tiden med. Jag har suttit här i en timma och ska sitta här i en timma och 10 minuter till...

Ibland är livet bara för jobbigt. Jag har lust att slänga en bok i någons huvud. Jag vet att jag låter helt invalid nu men jag är som ni förstår är så jäkla frustrerad, irriterad och självmordsbenägen just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0