Gävle

Godmorgon!

Alldeles strax kommer Robin hem och då åker vi hem till hans föräldrar och sedan raka vägen till Gävle. Kommer ta ca 5-6 timmar (nästan i Stockholm ju) så jag har laddat upp med tidningar. Och sen så tänkte jag passa på att läsa ut svensk-läxa boken "Candide". För er som inte vet så äre en karatetävling i Gävle som jag ska till. Jag är så jäkla taggad, älskar att bo på hotell och vara någon annanstans än Skellefteå. Det är säkert mycket varmare där också så jag har packat ner shorts och t-shirtar så man inte svettas ihjäl!

Ha det så bra, så ses vi när jag kommer hem på söndag :)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så roligt :)

2011-05-20 @ 12:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0