Du kommer med solsken till mig

Tjenare folket!

Sitter just nu i bibblan och väntar in Jossan och idrottslektionen. 18 +grader ute idag så givetvis är jag lycklig som fan! Fast konditionstest i denna värme kan ju bli sådär, eller vad tror ni?
Efter skolan ska jag till banken och byta en check mot pengar, sen möta upp mamma och ge henne pengarna.. Skulle gärna ta dom själv eftersom jag är fattig som en kyrkråtta. Men lånar man så måste man ge tillbaka, de orden har iaf jag växt upp med.. 

Ni som är lediga idag, njut verkligen av er dag. Ligg ute och sola, det skulle jag gjort! Och ni andra som jobbar eller är på skolan, passa på att gå ut när ni har raster/pauser hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0