mello


Jag är en riktig sucker för melodifestivalen & har kollat på det varje år! Iår är mina favvisar:

1. the Moniker - Oh My God!
2. Sara Varga - Spring för livet.
3. Brolle - 7 days and 7 nights

Jag har somsagt en VÄLDIGT bred musiksmak. Och har alltid gillat ovanliga låtar, som t ex Oh My God!. Har kanske inte berättat att jag lyssnade mycket på David Bowie förut. Och han är väl så ovanlig som man kan bli, fast på ett bra sätt:)

Jag tycker självklart att Love generation med Dance Alone också var kung, och kommer säkert lyssna på den när jag ska parta. Men är lite smått less på alla disco-låtar just nu, och tycker att de ovanstående låtarna var bättre så därför kommer jag inte rösta på dem.

                          
                          
                          Och här har vi en bild på tok-snygga Sara Varga!


Kommentarer
Postat av: l

brolle och sara vaga ska vinna!!

2011-03-07 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0