TIPS

Jag har provat en heldel ansiktsproduker och jag gillar neutrogena bäst. Använder mig dock bara av ansiktsrengöringen, ansiktsvattnet och dagkrämen. Tummen upp för en prisvärd och fungerande hudvårdserie för fet & finning hy!


Här är sminket jag använder mig av just nu och som jag kan rekomendera:


1.Foundation maybelline Superstay - en foundation som täcker bra och sitter kvar hela dan.
2.Isadora bronzig powder - ett superbra brunpuder som jag använder som rouge. Brukar köra på de utan glitter/skimmer.
3. H&M ögonbrynspenna - prisvärd och bra!
4. Lancome mascara - En superbra mascara som ger långa och separerade fransar.
5. Mac läppstift - Ger en fin färg som sitter kvar länge + att läpparna blir mjuka.
6. Kicks professional puderborste - Fördelar jämt.


Här kommer hårprodukterna jag inte kan leva utan:


1. Aussi shampo & balsam - Jag använder oftast "long hair" som gör att ditt långa hår får mer lyster och blir starkare.

2. Tresseme värmeskydd - Luktar supergott och skyddar håret mot platt och locktänger jag använder dagligen.

3. Wella hårspray - Ett prisvärt och funderade orginalhårspray för mer volym.

4. Proffs ocean mist - Saltvattenspay för ett ruffsigt och vågit hår.

Sist men inte minst mina favvo-produkter för kroppen:
1. Bodyshop Shower cream - Luktar supergott, gör en mjuk.
2. Aco footcream - en fotkräm mot torra och trötta fötter!
3. Aco brun utan sol - Ger en jämn och fin bränna, kladdar inte.
4. Dove velvet - en bodylotion som återfuktar och luktar underbart!
5. Dove ultimate deo - Sviker en aldrig
6. Dove summerglow - en favorit som har hängt med i några år nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0