En onsdag i Juli

Hej hej hej!

Idag vaknade jag av att någon plingade på dörren. Blev jättechockad och funderade på att inte öppna eftersom jag var så trött, men efter många om och nej tog jag täcket runt mig och gick och öpnnade. Det var min kära mamma som stod där ute jättepigg, jätteglad och jättesugen på att hitta på nått. Jag som var alldeles nyvaken kände mig väl inte så väldans sugen just då men gav ändå med mig. Och det kan jag nu säga att jag gjorde helt rätt i, för gu va trevligt vi haft det. Först for vi till Eva som bor i ett jättemysigt hus ute på kallholmen och åt lunch + solade. Efter många trevliga timmar hemma hos henne for vi till en butik i hamn och jag köpte ett läderarmband till Robin som han ska få när han kommer hem ikväll. Efter besöket på butiken for vi till Irna och käkade pizza på deras uteservering, mycket gott vare! 

Nu blir det att diska + städa lite, och sen ut och powerwalka! Lär behövas nu efter pizzan. Har knappt tränat nått i sommar och det har varit skönt. Men nu ska jag sakta men säkert börja om igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0