NÄR LIVET É SOM BÄST!

Hejhejhej!! har haft en jättebra julafton, bilder kommer:) Har även hunnit vara på mellandagsrean och hittade väldigt mycket fint! Nu är jag dock pank. Nyårs snart, och fortfarande är det oklart vad vi ska göra! Men det löser sig nog, det gör det alltid! Klänningen är iallafall inhandlad. Den ska ni också få se så fort jag får igång kameran som håller på att sluta fungera...

Det känns så jävla härligt med lov! Idag ska jag bara ligga hemma och mysa framför tvn i min pyamas. Tror det kan vara bra att vila upp sig lite så man orkar nyårs hehe! Men sen har jag också tyvärr ett prov att plugga till under lovet. Innan lovet tyckte jag att det lät som en jättebra idé att göra provet efter lovet. Men nu känns det rent ut sagt förjävligt. Men men, bara att leverera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0