Dag 7, passar mitt stjärntecken min personlighet?

Väduren



* Bra ledaregenskaper
* Hett temperament
* Starkt ego & bra självförtroende
* Gillar att ta ansvar
* Snabb att fatta beslut
* Måste få sin vilja fram
* Utåtriktad och frispråkig

Jag har alltid tyckt om att vara ledare på olika sätt. T ex i grupparbeten eller i kompisgänget. Jag vet inte om jag är en bra ledare men jag brukar oftast tänka på att bjuda in alla i gruppen och att lyssna på andra och inte köra över någon. Ett hett temperament har jag absolut! Självförtroende har jag bara ibland, men ego har jag kanske lite mer av då. Brukar t ex välja den största godisbiten och ta den fluffigaste kudden. Så lite egoist är man kanske allt! Jag har faktiskt alltid gillat att ta ansvar, men inte när det blir för mycket. Då kolapsar jag.

Jag har alltid beslutångest över saker och ting. Det kan t ex vara vilket shampo jag ska köpa eller om jag ska köpa en tröja eller inte. Trots beslutångestkriget som pågår i mitt huvud så brukar jag kunna ta snabba beslut. Jag tänker liksom "skit samma". Jag gillar att få min vilja fram såklart, vem gör inte det?? Utåtriktad är jag ibland, beror på människorna och miljön. Frispråkig kan man lungt säga att jag är! Pratar ibland utan att tänka hehe.

Så nu har jag kommit fram till att väduren, mitt stjärntecken passar min personlighet very well!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0