dag 6, 30 saker om mig själv

1. Jag heter Sofie i andranamn
2. Jag har brytit nyckelbenet
3. Jag håller pennan "konstigt" när jag skriver
4. Jag kan gå ner i brygga
5. Jag har en tandsmycke
6. Jag har gått i en "kristen" skola från 4an till 9an
7. Jag sjunger 70% av tiden jag är hemma
8. Jag har tränat karate i 2 och ett halvt år
9. Mitt favorit tvprogram är Top Model
10. Jag älskar kläder och skor
11. Jag har varit i 6 länder, Egypten, Italien, Turkiet, Gran Canaria, Frankrike, England.
12. Jag har enligt mig själv för stora bröst
13. Jag gillar mina ögon
14. Jag älskar mitt hår
15. Jag ska ta studenten i sommar
16. Jag önskar mig en resa i studentpresent av mina föräldrar
17. Jag älskar att vara i vatten
18. Jag tycker att det är oerhört roligt att åka karusell, åker allt.
19. Jag är mörkrädd
20. Hatar skräckfilmer
21. Blir spyfärdig av blod
22. Älskar att vara full
23. Hatar att spy
24. Mat är bland det bästa jag vet
25. Älskar att få saker
26. Älskar att ge saker
27. Ställer upp till 100% för mina nära och kära
28. Kan vara lite egennyttig ibland
29. Jag har en bitchig sida som ibland dyker upp i stressade eller pressade situationer
30. Tänder alltid ljus när jag kommer hem (iaf på hösten och vintern)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0