Dag 1 - Mitt förhållande

Jag är i ett förhållande just som hitills har varat i lite över fyra år. Först umgicks vi som vänner och hittade på olika aktiviter som t ex skridskor. Sedan började vi känna mer för varandra och bestämde oss för att bli ihop.
Vi har bott tillsammans i ca två år och hitills går allt superbra. Vi hjälps åt med hushållet och matlagningen. Det bästa vi vet är att ligga i vår nya soffa, titta på någon bra film och bara mysa. Men vi gillar att festa också hihi.
Jag och min pojkvän kan prata om allt. Han ställer alltid upp för mig, och han är väldigt charmig. Jag kan faktiskt inte tänka mig att leva ett liv utan min fina prins, han gör mig hel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0