Party all night long

Tjeeeenare=)

Igår firade vi Robin här i lägenheten, och allt jag kan säga är att det började superbra och slutade mindre bra. Först drog jag, Robin, Simon, Jazz, Mackan och Solle och käkade pizza, och sen drog festen igång. Det var rätt så mycket folk här, vissa var rätt skumma. T ex så hade en kille med sig en guldfisk i en skål?!

Vi hade iallfall jätteroligt, kvällen bestod nog mest av drickande, dansade och singstar. Men tyvärr har man en tendens att ta upp problem på fyllan och så blev det igår. Jag lackade ur totalt på en väldigt nära vän och det var ju väldigt onödigt. Men iallfall så somnade jag, Robin, Simon och Adam i vardagsrummet vid 4-tiden. Jag hade lillsoffan för mig själv, Simon och Adam delade på storsoffan och stackars födelsedagsbarnet Robin låg på golvet. Dock så gick jag och R och la oss i sängen efter några timmar.

För några timmar så vaknade vi, och sen dess har vi hunnit spela NHL, se bb och ätit pizza, IGEN! Blir att träna stenhårt nu framöver, hehe..


En bild från igår innan jag somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0