Min födelsedag

Igår var min födelsedag, och jag lovar er att det var den bästa hitills! På morgonen vaknade jag av att robin kom sjungandes med en prinsesstårta och paket i händerna. När jag öppnade paketet höll jag på dö, för där i låg
Mark Jacobs parfym Daisy som är min drömparfym. Jag har aldrig kunnat köpa den själv eftersom den är väldigt dyr. 819:- för 32 ml. Men jag är iallafall superglad och kommer endast använda parfymen vid finare tillfällen:P

Vid 12-tiden åkte jag in till stan och mötte upp mamma och stina. Först åt vi lunch på Waynes och sen shoppade vi (jag) loss! Efter shoppingrundan gick vi hem till mamma och jag fixade mig. Sen tog jag och Stina cykeln in till stan igen och mötte upp pappa och robin. Vi bestämde oss efter många om och men att äta på tatung. Pappa och stina åt kinamat medans jag och robin åt oxfilé med gratäng. Till efterrätt blev det friterad banan med glass, mums!

Mätta och belåtna satte vi oss iallfall i bilen och körde mot pappas lägenhet i ursviken. När vi var inne lägenheten så gick pappa direkt och hämtade ett stort paket och ett kuvär. Vi satte oss vid köksbordet och jag öppnade först kuväret. Och där kikade två 500 lappar fram. Gissa om jag blev glad! Sen öppnade jag det stora paketet och där i låg två askar med skönhetsgrejer från Lancomé, som är ett superbra märke! Men jag sa till honom att det var för mycket. För dyra grejer och för mycket pengar. Typiskt att pappa som inte kan så mycket om smink och sånt ska köpa det DYRASTE märket haha.. men det är bara att tacka och ta emot, blev iallfall som ni förstår jätteglad.

Senare mot kvällen åkte jag och robin vidare mot hans föräldrar. Vi busade lite med hundarna, såg lite tv och käkade en jättegod räkmacka var. Sen öppnad jag mitt paketet från dem. Kristiina hade gjort det lite roligt med en stor låda och sen i den stora lådan en mindre låda och i den en ännu.. nä men de var iallfall två lådor och i den innersta låg ett presentkort för 400:- på kicks. Jag blev jäääkligt glad men sa även till dem att det var alldelses för mycket!

Jag lovar att ta kort på alla mina fina presenter så ni får se dem! Nu ska jag duscha och sen åka in till stan och kolla kläder till helgen, då jag tar min första krogrunda!  Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0