En bön

Kära gode gud kan du inte göra så att jag faller i en djup sömn och vaknar upp om exakt sex veckor? Snälla, det vore guld värt!

_____________________________________________________________________________________________

Alltså jag vet inte hur ni känner men jag är iallfall sjukt skolless nu. Det har bara gått två dagar sen vi började om efter påsklovet och
jag är redan helt utmattad, ska det vara så eller överdriver jag? Det ända jag vill just nu är att skjuta fram tiden till den 10:e Juni då vi
får sommarlov. Tänk så himla skönt att slippa alla "krav" och läxor. Men mitt i allt negativa så finns det faktiskt ett + och det är Valborgs
som är nu på lördag.

Nu ska jag tvätta ansiktet och sen se bigbrother, sovsött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0