School time!

Hejsan
Idag är jag sjukt trött. Kanske beror på att jag vaknade halv 9 igår och halv 10 i måndags. Visst, jag tycker det är jättemysigt med sovmorgon men man får liksom inga rutiner..Också slutar vi 4 typ varje dag och det suger ju!
Efter skolan ska jag iallafall till friskvårdskompaniet och köpa ett guldkort. Och efter det hem, äta och sen karateträning! Jag tränar karate 2 gånger i veckan med min pojkvän som tränare haha. Och nu tänkte jag gå på olika pass på måndagen och torsdagen. Sen har jag en HEL slapp helg med alkohol och godis:D
Föresten så var jag på stan en stund igår. Och jag fick med mig några smågrejer hem..Kan visa sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0