Sammanfattning av helgen

Hej på er!
Idag är det söndag, typ min favoritdag förutom fredag då. Söndagar är alltid så himla mysiga och man känner INGET som helst krav på att hitta på något, underbart.
Min helg har varit bra. På fredagen blev det ett mini party här i lägenheten. Men det hela slutade med att jag spydde och därefter somnade i duschen. När jag tre timmar senare vaknade hade alla farit hem och jag hade jätte skynkliga händer och nackspärr! På Igår hade vi planerat att ha en myskväll med gosaker men då fick Robin för sig att vi skulle följa med lite folk och grilla. Så det var bara att sätta på sig vinterjackan och traska iväg. Alla utom jag drack men det var lika kul för det. Jag har insett att jag typ inte tål alkohol. Eller, jag ska inte dricka så stora mängder hehe. Men nu till något helt annat. Kl 10 var jag och Robn och tränade, det var sjukt skönt att börja träna igen. Har inte fått träna på två veckor pga att jag har sytt i benet. Kl 2 har vi tvättid så då blire en tvättdag idag! Och ikv äre tvkväll:)



Nu behöver man väl inte duscha på en hel vecka? haha!



Mysigt med brasor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0