Praktikvecka och träningshelger

Hejhej!

Just nu sitter jag och ser på topmodel. Innan det var jag på träning, så det är jätteskönt att bara slappa framför tvn för en gångs skull:)
Idag var det min första praktikdag på viking. Det gick jättebra, vi börjar 11 och slutar 4 och det är ju helt underbart! Jag är taggad på livet just nu. Varför vet jag inte riktigt. Tror det är träningen som får mig att må bra. Var ju och tränade i helgen och nu till helgen blir det ännu mer träning. Fast i Piteå:) 


                                           

                                                     

Kommentarer
Postat av: Lowan

I know ! ;D

2010-10-12 @ 15:26:36
URL: http://lowans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0