Min helg

Hejsan, här kommer en sammanfattning av min helg.
Fredag: Efter skolan strosade jag omkring på stan, sen åkte jag hem och började fixa mig. Vid sju tiden kom Jonte och Jossan och åt middag med oss. Senare mot kvällen kom lite mer folk hem till oss. Vi spelade ölspelet, snackade och dansade. Eller, det var bara jag, Jossan och Jazz som dansa men ändå haha:) Vid elva tiden tyckte vi att det var dags att röra på oss lite så vi ringde efter någon som kunde skjutsa oss till Marcus. Jag och Robin fick oss inte hem så vi spenderade natten där, vilket var helt ok!
Lördag: Vaknade upp med en fruktansvärd baksmälla, och det var jag inte ensam om! Sminket var helt utsmetat, strumpbyxorna håliga och håret stod åt alla håll! Vi ringde runt och försökte fixa skjuts hem från Marcus men ingen kunde så det var bara att pallra sig mot bussen. Jag skämdes rejält kan jag säga. Men iallafall, på kvällen for jag och såg showen/konserten Joy is here och den var riktigt bra. När jag kom hem såg jag och Robin sjätte sinnet och jag tycker den var skitläskig. När Robin somnade (vilket han alltid gör) så slog jag av tvn för att jag inte vågade se själv haha..
Söndag: Idag har vi bara tagit det lungt. Eller, vi for och tränade kl 10 men efter det har vi legat i soffan och sett på extrem överlevnad maraton:) Sen for vi även till Lisa, min kusin och firade henne.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0