Ingen spya den här gången. Det tar sig!

Hejsan!

Här hemma läggs det golv för fulla muggar nu och snart är det färdigt;D Igår blev det en galen kväll. Vi åt först middag hos dem bästa blivande svärföräldrarna som finns. SEN började vi dricka lite smått och mötte därefter upp jonti och jossi. Efter en relativt kort promme som kändes som en mil så var vi tillslut framme på festen. Det var typ en raggarfest och några såg ut som nazister, haha! Jag och jossan kände oss inte hemma precis men alla var iallafall jätte trevliga och galna. En STOR kille ramlade t ex över bordet med all dricka på. Det första jag tänkte var "fan där försvann min starköl" men sen så såg jag att killen var helt däckad och blodig i ansiktet så då spelade inte min öl sån stor roll längre, stackars han. Vi kom iallfall hem ca halv 4 och då däckade jag direkt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0