Min pojkvän

Vad heter han/hon? 
Robin Nyholm 
Hur gammal är han/hon? 
Han är 20 år
När träffades ni sist? 
För ca 10 min sen
Är han/hon snygg? 
Oja
Brukar han/hon färga håret? 
Nej men han har provat när han var yngre
Vilken färg har han/hon haft? 
Jätteblont när han var liten men sen färgade han det brunt och nu har han sandrefärgat.
Vad har han/hon för parfym?
BECKHAM signature
Är han/hon galen?
Näe, han är lugnet själv
Vad är erat första minne?
När polisen hällde ut vår dricka
Har ni många minnen ihop?  
Väldigt många
Vart bor han/hon
Med mig. Eller, jag bor nog mer med honom hihi
Har ni varit utomlands tillsammans? 
Inte än. Kanske till hösten eller nästa sommar
Vad heter hans/hons syskon?
Hans storebror heter Robert
När träffades ni första gången?
På kurjan.
Hur träffades ni? 
Genom Jossan och Jonte som redan var ett par då
Vad går han/hon i för sporter? 
Karate. Eller han är tränare.
Vad kan han/hon göra på helgen?
Festa, fiska eller ha myskväll
Vad brukar han/hon göra efter skolan? 
Efter jobbet så kommer han hem och gör mat
Har ni pussats?
Många gånger
Brukar ni säga att ni älskar varandra?
Jämt
Har han/hon fräknar?
Nej
Har ni kollat på film någon gång?
Vi var filmnördar förut
Har ni bråkat någon gång?
Jo fast vi blir alltid vänner igen.
Har ni skrattat tills ni gråtit?
Jaa haha
Har du sett han/hon gråta?
aa
Har du sett han/hon vara riktigt arg?
aa
Har han/hon sett dig gråta?
Många gånger
Vad ska ni göra i sommar?
Just nu jobbar han så vi gör inte så jätte mycket förutom att bara umgås. Sen när han får semester ska jag jobba så då blire nog samma sak. Men vi ska festa tillsammans, bada, fiska och gå på festivaler
Har han/hon svikit dig någon gång?
ja fast inte med något stort
Har ni pratat i telefon någon gång?
självklart
Kommer ni att vara kompisar/tillsammans om 10 år?
De tror jag absolut
Vad är det bästa med honom/henne?  
Han är givmild, snäll pålitlig.
Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på?
Inget
Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon?
Vi skulle använda pengarna tillsammans
Hur ser hans/hons klädstil ut? 
En blandning mellena hiphop och skate stil.

Kommentarer
Postat av: tja

visa bild

2010-07-01 @ 11:40:40
Postat av: Nazanin

Om du menar på honom så har jag lagt ut ett antal bilder på honom på bloggen tidigare:)

2010-07-01 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0