Uppe med tuppen

Hej. Nu sitter jag här sminkad och klar för att snart (halv 8) bege mig ner mot bussen.
Jag ska nämligen till SKOLAN eftersom att jag ska göra klart några arbeten i ett visst ämne så att jag får G.
Det känns inte OK men måste ändå medge att lärarn är riktigt schysst som ger mig den här chansen. Efter skolan blire förmodligene att åka buss hem igen fast man vet aldrig, kanske blir jag kvar på stan en stund. Har sett världens finaste blus på H&M men tuvärr så var den världens dyraste också. Och dessutom så håller allt mitt smink på att ta slut nu också, BEHÖVER PENGAR! Är det någon som vet om vi kmr att få vårt studiebidrag den
30?



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa det får vi alltid ju :)

2010-06-10 @ 15:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0