Jordbävningen

Juste, glömde skriva om jordskalvet igår. Jag satt i soffan och såg en film och Robin låg och sov i sovrummet när det plötsligt började bullra och skaka. Jag jag blev helt chockad, har nog aldrig varit så rädd i mitt liv eftersom jag aldrig tidigare har varit med om ett jordskalv. Jag trodde HELT SERIÖST att jorden skulle gå under så jag sprang in till Robin och han var lika orolig.

Somsagt så var det riktigt läskligt. En mycket skum känsla, typ som att jag drömde eller nått. Har faktist drömt en heldel skumma grejer om jorden på sistone. En natt drömde jag att det började tjuta jätte högt. Jag tittade ut genom fönstret och då såg jag att alla stjärnor flög omkring huller om buller och att månen blev jätte stor och sen jätte liten upprepande gånger.
Drömmarna har givetvis med min rädsla för att jorden ska gå under att göra. Det är ju så mycket snack om att jorden ska gå under 2012 och ända sen jag såg den jädra filmen som förövrigt är väldigt bra så kan jag inte sluta oroa mig..


Bild från google

Här är en bild från ett jordskalv i Sverige. Tänk så läskligt det hade varit att stå där marken delade sig. 
Tänk om det hade blivit en större spricka och någon ramlat ner!

AJA NOG MED FUNDERINGAR. GODNATT.


Kommentarer
Postat av: SA

vars hände sprikan på bilden?

2010-06-17 @ 14:00:26
Postat av: Nazanin

Ystad:)

2010-06-17 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0