tillbaks.

Hej!
Jag har haft ett litet uppehåll och inte skrivit sen nyårs och det beror på att jag har varit så himla sliten..
Nyårskvällen blev dock riktigt lyckad! Vi åt, drack, spelade spel, smällde raketer, gick i kylan till en lokalfest (jag höll på dö om någon undrar), drack mer, smällde mer raketer, pussades vid tolvslaget, "hoppade in" i ett slagsmål, gick till en annan lokalfest, drack mer, gick hem med jonte och jossan, åt mat och efterrätt, spydde tre gånger och somnade si sådär vid 6-tiden. Så ni kan ju tänka er hur jävla bakis och sliten jag var på fredan hehe.

Jag på nyårs=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa vad du bar på nyårs? :)

kram!

2010-01-04 @ 03:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0