staaaan.

God morgon!
Nu sitter jag här färdigfixad och mumsar på en gorby´s. Klockan halv två går bussen till stan så jag ska nog börja gå ner snart. Jag somnade halv 5 inatt/morse och vaknade 25 över 11, inte så dåligt=) Aja, men jag hoppas iallafall att jag hittar något fint på stan, är ute efter söta och tuffa ringar. Dem söta ska jag ha till svart nagellack och dem tuffa till rosa, fint va? Ha en bra dag!


Jag just nu, har på mig mitt nya rosettdiadem. Robin ligger och sover så jag har tyvärr ingen som kan fota min outfit, men jag har iallafall på mig svarta leggins med skinndetaljer, klänningen från nyårs, en svart vanlig kofta och älskade pälskragen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0