booooring.

Hejsan, eller god morgon kanske jag ska säga? Jag vaknade faktist för en halvtimme sedan..
Hade ställt klockan på 12, vill inte sova bort dagen men när klockan ringde så stängde jag av den och somnade om, TYPISKT.
Idag är det onsdag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Nu har jag inge mer å skriva så hejdå, ha en bra dag!

Dem här gobitarna skulle jag i princip göra vad som helst för, nästan..
Om ni tittar noga så är legginsen i tigermönster, grr! Och den håriga saken är en jacka för er som undrar. Döskallen är såklart en ring och pjucksen har jag suktat efter i evighet känns det som. Scarfen skulle va snygg å ha i håret alltså runt skallen? Halsbandet är ballt och armbandet bara underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0