Badhuset.

Hejsan=)

Snart kommer mamma och hämtar mig, vi ska nämligen åka och bada. Efter badandet så åker vi in till stan och käkar. Vi fårse om det blir en liten shoppingrunda också, mina pengar är dock tyvärr snart slut..men men, det kommer ju nya sen i slutet av månaden.
Jo föresten, igår så blev det en "spa kväll" med mig själv. Jag klippte, filade och målade naglarna (både fötterna och händerna). Sedan duschade jag, peelade hela kroppen osv. Efter det så smörjde jag in mig med body butter från the body shop, hallon=) Jag tog lite bilder igår men fick kameran slut batteri och jag orkar inte ladda den. Men sen när jag kommer hem kanske jag orkar, då lägger jag ut bilderna. Och en sak till, jag fick en komentar av en person som ville se min nyårsoutfit på. Jag skrev att jag hade tagit bilder på den, men nu när jag ser dem så är det inget jag vill lägga ut, bilderna är suddiga och inte alls bra haha. Jag får ta väl ta på mig kläderna och ta nya senare om jag orkar. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa dina outfits nån gång:)?

2010-01-08 @ 17:10:44
Postat av: Anonym

SNYGG

2010-01-16 @ 11:34:45
Postat av: A

Hej! förlåt för att jag frågar det här men du skriver aldrig någon gång? Är du för upptagen eller? Ville bara fråga det:) Kram!

2010-01-20 @ 19:36:38
Postat av: Josi

Hej naziii!

2010-01-25 @ 11:11:19
URL: http://josefiinbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0