Back on track

Hej, just nu sitter jag här på skolan i en datasal. Vi har datorkunskap 20 i 12 och de är ju ett tag kvar så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg!
Jag har ju som ni vet inte skrivit på ett tag. Varför? jo de är faktist så att jag har haft väldigt mycket för mig på sistone. Jag vill blogga, jag tycker det är riktigt kul när man väl har kommit igång o så. Och sen är de ju inte så kul när man inte har någon design heller. Jag har försökt göra själv men de går inte så bra hehe. Men jag ska ta tag i de nu och fråga någon annan:)
För er som undrar så har mitt liv bestått av skola, träning och festande under den tiden jag inte har skrivit. I fredags så hade vi fest hos oss som vanligt. Sen på lördan så började vi kvällen med jaccutzi bad och bastu på kallholmen, sedan åkte vi hem till Robins föräldar och åt god mat. Vi planerade därefter att gå till en fest i skelleftehamn men vi ångrade oss och stannade hemma och sjöng singstar och spelade guitar hero:) Så ja, de var min helg det. Ikväll blir det träning för fulla muggar! Ha en bra dag, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0