Wake up, its morning!

Hej bloggen!
Jag är hemma från skolan idag pga av ryggvärk, inte kul. Iallafall så har jag bara vilat och lyssnat på musik sen jag vaknade kl halv 10..Här har ni lite bra musik:

Pauline - Give me a call
Lazlo Bane - Highway to hell
Black eyed peas - I gotta feeling
September - La La La
Bon Jovi - Living on a prayer 
Iyaz - Replay
Rihanna - Russian Roulette
Beyonce - Sweet Dreams
Millencolin - The ballad
Queen - Show must go on
E-type - This is the way
Kesha - Tik Tok
Bon Jovi - You give love a bad name
(Rätt blandad musiksmak, javet!)

Här har ni även en bild på min jättegoda frukost som bestod av två rostade mackor med majonäs och kycklingsallad, och mango:


Kommentarer
Postat av: E

Bra musiksmak! :)

Kram

2010-02-16 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0