ha en bra dag!

1. Ditt namn? Nazanin Sofia Gustavsson
2. Ålder? 16
3. Vart bor du? Skelleftehamn (Robin), Ursviken (pappa) och stan (mamma)
4. Bor tillsammans med? min pojkvän, mamma pappa och Stina.  
5. Husdjur? nej inga
6. Färg på ditt hus? Brunt, vitt o typ ljusrosa
7. När är du född? 20 aprill 1993
8. Klass? spsk1
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2012
10. Något jobb? nepp


DAGENS

11. När gick du upp i morse? 6
12. När ska du sova? Ikväll efter träningen
13. Duschat idag? Nej orkade inte idag
14. Kramat någon idag? Robin:)
15. Pussat någon idag? ovanstående person
16. Vad har du ätit idag? Sitter och äter en billy´s nu
17. Dagens klädsel? gråa jeans och oversized rosa tröja
18. Dagens smink? foundaton, puder, rouge, mascara, ögonskugga och ögonbrynspenna
19. Dagens sötnos? eftersom jag bara har träffat robin idag så blir det väl han haha
20. Dagens roligaste? hmm, jag själv typ

VEM

21. Har du många vänner? så det räcker:)
22. Hur många har du kysst? typ 7
23. Vem kramade du senast?...
24. Hur många har du haft sex med? 1
25. Hur många har varit 28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma igårkväll
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? ids inte kolla


BÄSTA

31. Film? finns miljoner bra filmer, är en riktig filmnörd!
32. Låt? ÅH
33. Mat? Pappas carbonara och Kristinas laxlåda

34. Dryck? coca-cola
35. Färg? På kläder? svart och annars lila
37. Stad? Stockholm
38. Land? Där det är varmt
39. Ämne i skolan? Svenska typ
40. Människa? bästa människan jag vet är min pappa


SENASTE

41. Personen du tänkte på? ingen
43. Gången du spydde? nyårs
44. Gången du grät? förra veckan någongång
45. Pizzan du åt? igår faktist, en hawaii
46. Gången du var i Göteborg? 2006, klassresa

47. Gången du var i Stockholm? sommaren 07 eler 08 minns ej
48. Gången du var trög? När jag vakna imorse
49. Gången du var hög? har aldrig varit hög


ANTAL

70. Personer du älskar? Mina nära och kära

71. Personer du hatar? hatar ingen alls eftersom jag inte är någon hatisk människa
72. Pojk-/flickvänner du haft? 1 seriös

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? alltså..
74. Glassar du ätit på en dag? typ 3 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? trästocks, pdol, stadsfesten och kanske luleåkalaset
76. Gånger du haft minnesluckor? för mång gånger

78. Personer du saknar just nu? personer man var med förut
79. Gånger ditt hjärta brustit? 0


VEM:

80. Vill du kyssa nu? R
81. Ska du träffa imorgon? imorrn?, klassen, folk på skolan på bussen o ja vette fan vilka mer
82. Sjöng du senast för? mig själv hihi
83. Hade du senast en msn-konversation med? Lowan
84. Spelade du tvspel med senast? R, inte så länge sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? R, ÅH känns som om hela de här inlägget handlar om han nu

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? hahah ingen
87. Förtjänar att dö? men ingen
88. Är söt? morots mormor:]
89. Vill du sova jämte inatt? R

VAD:

90. Gör dig glad? Sol, nya kläder, R, mina vänner och träning 
91. Gör dig ledsen? elaka människor osv
92. Vill du helst göra nu? sova
93. Önskar du att du slapp göra? gå ner till bussen
94. Vill du ha nu? ha sommar
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar som vanligt typ
96. Längtar du till? helgen och ikväll då jag får sova
97. Tycker du om dina betyg? säkert helt okej
98. Ångrar du i ditt liv? inte så mycket faktsit
99. Är det bästa som hänt dig? när jag träffa R och hela hans underbara familj!
100. Hur mycket är klockan? 07, 30 DAGS ATT SPRINGA NER TILL BUSSEN ALLTSÅ, TJING!


Kommentarer
Postat av: S.

Uppdatera mera :)



Skriv om mer roliga saker:)

2010-02-01 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0