träääna

God morgon!

Maddezelda.blogg.se har utmanat mig att berätta 7 saker som ni inte visste om mig:)

1.
Jag har ett litet hjärttandsmycke.
2. Jag älskar att sjunga
3. Jag är endast 1.57 cm haha....
4. Jag har en pappa som kommer från Iran, men har tyvärr aldrig varit där och kan inte språket..
5. Jag älskar mat mer än godis.
6. Jag är beronde av att shoppa, helt seriöst.
7. Jag fick diagnosen "panikångest" när jag var si sådär 12 men känner inte av de nu..

Jag utmanar jag följande personer (ska vara 7 stycken): Josefiinbergman.blogg.se, Lowans.blogg.se, hub.blogg.se, Jessyyg.blogg.se, kenzas.se (HAHA), evvvan.blogg.se och kissies.se (ännu mer HAHA).

Nu sticker jag iväg och tränar, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0