Min helg.

Tjenare!

Idag har det varit en händelserik dag! Kl 7 på morgonen så bestämde jag och Robin oss för att dra till luleå och hämta nå grejjs till hans skoter, så då körde vi dit:) Vi sjöng med till låtarna på radion, skrattade och hade det allmänt mysigt. Efter att vi hade hämtat skotergrejen så letade vi en mc donalds typ hur länge som helst utan resultat. Så vi bestämde oss för att dra till närmaste frasses lr max, allt gick bra eftersom att magarna kurrade!
När vi tillslut hittar oss en max så står det att de öppnar 12 och klockan var väl typ 10 något så det var bara att köra vidare. Vi bestämde oss för att stanna i Piteå när vi till vår lycka såg en frasses skylt. Mätta och belåtna så körde vi sen vidare, jag somnade också:] När vi kom hem till skelleftehamn så drog vi direkt ut med skotern, törne joinade oss också. Vädret var på topp och vi hade det riktigt kul med all burkning och galen körning. Jag (och Robin ibland) ramlade dock av ett antal gånger, fast de gjorde ingenting eftersom de var så mjukt av all snö.
Eftersom jag inte skrev senare på fredan så ska jag berätta vad jag gjorde. Jag, Robin, Jonte och Jossan söp som bara den. Sen kom Fredde och Hasse förbi, och efter ett tag så körde dem oss till stan. Det var tänkt att vi skulle på en fest som Peder hade fixat men vi stannade istället vid PRO lokalen vilket vi ångrar som fan. Polisen kom ganska så snart och då var det ju bara att gå ut..Vi drog hem till mamma som bor mittemot PRO lokalen och satt och pratade. Vi kom tillslut överens om att ringa efter skjuts hem, sedan gick vi ner till OK för att invänta skjutsen. Jag och Jossan hoppade in i "glasskåpet" med gas som man t ex pumpar cycklar med haha, varmt och skönt men lite trångt!
På lördagen så käkade vi middag hos älsklings föräldrar, såg melodifestivalen osv. Men nu ska jag sova gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0