lala

Hej kära bloggen.
Jag vet att jag är en kass uppdaterare och det vet ni också. Vill inte ha en oförutsägbar blogg, vill vara flitig med den!

Jag sitter iallfall här i vardagsrummet och väntar på att klockan ska bli halv så att jag kan springa ner till bussen. Jag är så less på att vakna samma tid (nästan) varje dag, ha samma morgonrutiner, springa ner till bussen i kylan, åka den förbannade långa vägen till skolan osv. Med andra ord: JAG BEHÖVER ETT BREAK! Som tur är så har vi ju iallafall sportlov snart, åh vad jag kommer njuta.
Idag har vi en lång dag med t ex matteprov. Och sedan, efter skolan så blir det träning för fulla muggar!
Ha en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0