friday bitch

Godmorgon!

Jag sitter här och lyssnar på K'naan - Take a minute, så bra låt! Jag ska iallafall gå ner till bussen strax. Idag har vi en jättekort och "lätt" dag tillskillnad från igår då vi först hade redovisning på Mänskliga rättigheter och sedan datorkunskapsprov. Efter den hårda dagen igår så städade jag på Robins pappas bilverksta i tre timmar. Det ska bli mitt extra jobb, två gånger i veckan:) Men nu till idag, det är ju FREDAG och därför är jag extra glad. Den här helgen är en toppenhelg, ikväll ska jag aningen vara med Jazz och Linnea eller så ska jag bara ta det lungt, vi fårse..Men imorrn så blire parti för fulla muggar, woho! Ha en bra dag people.


Hade ingen bild så ni får se en på Maddes fötter och spirito!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0