En viktig dag.

Hej:)
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 1, vi har nämligen kommunikation-prov då!
Jag har pluggat ganska så mycket så det ska nog gå bra bra. Tidigare, kl halv 10 så hade vi skrivartävling i aulan. Det är tydligen något som alla 1or här på atorp och kanske andra skolor gör. Jag skrev en novell om kärlek, inte lycklig och fin kärlek. jag skrev nämligen om Hatkärlek, den handlade om en kvinna som blev misshandlad av sin man. Hon hatade honom för det men älskade samtidigt honom så mycket att hon inte kunde lämna honom. Men det slutar med att hon rymmer med sin killkompis Lars och lever sitt liv med honom.
Jag är faktist rätt så stolt över min novell, jag skrev till ungefär kvart i 12 och det blev 8 sidor:)
Efter provet så har vi igentligen datorkunskap men vi har (typ) hål i 40 min så jag orkar inte vänta. Är så less på att vara här nu, så jag ringer nog mamma så får hon hämta mig. Jag fårse om det bli att ta någon fika på stan också hehe, ha en fortsatt bra dag!

Hade ingen bild på den här datorn så ni får se en som ni typ har sett 100000 gånger förut:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0